top of page
Search
  • Writer's pictureHailey Collingwood

Waar PayPal-tegoed gebruiken?



Activeer de instellingen van PayPal door op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek te klikken. Klik op de pagina Instellingen op het tabblad Betalingen. Het winkelpictogram onderaan uw Mijn voorkeursmanier van betalen-lijst wordt rood zodra u op Winkel wijzigen klikt. Selecteer PayPal-tegoed als u een PayPal-tegoedaccount heeft en voer uw laatste betaling uit met deze methode.


Waar kan ik mijn PayPal-tegoed gebruiken?


Als het gaat om het gebruik van PayPal-tegoed, is het goed nieuws: u kunt de service gebruiken bij bijna elk bedrijf dat standaard PayPal-betalingen accepteert, zoals eBay, inclusief aankopen voor volwassenen, wapens, alcohol of voertuigen.


Kunt u betalen met PayPal-tegoed?


De mogelijkheid om PayPal-tegoed te gebruiken om geld naar vrienden en familie te sturen, is verloren gegaan omdat er geen financieringsmethode beschikbaar is.


Kan ik PayPal-tegoed op Amazon gebruiken?


Wanneer u Amazon-cadeaubonnen koopt met PayPal-tegoed, wat u overal kunt doen waar PayPal wordt geaccepteerd, kunt u aankopen doen op Amazon met de PayPal-kredietlijn in plaats van een Amazon-cadeaubon. Koop de cadeaubonnen voordat je ze gaat gebruiken!!


Kunt u PayPal-tegoed gebruiken om te betalen?


Selecteer PayPal-tegoed als uw betaalmethode als u afrekent met PayPal.


Kan ik PayPal-tegoed internationaal gebruiken?


PayPal-tegoed is een alternatieve betaalmethode als u wilt betalen voor een item dat is gekocht met Amerikaanse dollars. Het is niet mogelijk om betalingen aan familie of vrienden in het buitenland via PayPal-tegoed om te wisselen.


Kan ik PayPal-tegoed gebruiken om een ​​creditcard af te betalen?


PayPal verwerkt creditcardbetalingen niet rechtstreeks, maar geld van uw PayPal-saldo kan rechtstreeks naar uw bankrekening worden overgemaakt en vervolgens op een creditcard worden gestort. Als u gebruikmaakt van de "directe overboeking"-service van PayPal, zal het geld binnen één werkdag van de rekening van de ontvanger verdwijnen.


Kan ik mijn PayPal-creditcard overal gebruiken?


PayPal Cashback Mastercards of PayPal Extras Mastercards zijn toegankelijk als alternatieve betalingsbronnen binnen PayPal, ook als betalingsbronnen in winkels en op internet.


Waarom kan ik geen PayPal-tegoed gebruiken voor mijn aankoop?


De reden hiervoor is vaak een geval van het detecteren van een risico-element. De keuze voor een andere betalingsmethode kan worden geselecteerd, of de opties kunnen de optie voor betaling na het afrekenen voor de nieuwe betaling omvatten als PayPal-tegoed niet wordt weergegeven als een haalbare keuze voor de transactie.


Dat zijn allemaal jongens. Hopelijk! Deze blog heeft je twijfels weggenomen. Als u echter nog twijfels heeft, kunt u de helpdesk van PayPal bellen Nederland en de hulp van een deskundige inroepen.



1 view0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page